19 Haziran 2016 Pazar

Loreal False Lash Superstar Mascara

Makyajımızın tamamlayıcısı olan kirpiklerimiz için herpimiz eminim bir çok markanın ürününü denemişizdir. Aradığımızı bulana kadar :) Benim için kirpiklerimi uzatıp şööyle bir Türkan Şoray bakışı atmak hep hayalim olmuştur. Hatta bunun için kirpik permasını bile düşündüm. Upuzun kirpikler makyajla bütünleşince bakışlar bir an da değişebiliyor ve bambaşka bir hava katıyor size. Şimdiye kadar bir çok ürün denedim. Mascara konusunda özellikle Maybelline ve Loreal'in ürünleri gerçekten çok başarılı. Özellikle benim gibi kirpiksizseniz bu ürünlerden en etkili olanını arama çabasında buluyorsunuz kendinizi :) şimdiye kadar denediğim bir çok ürün içinde en çok hoşuma giden ise Loreal'in yeni çıkardığı superstar mascara oldu.
Çift taraflı olan bu mascaranın bir tarafı beyaz iken diğer arafı siyah olarak sürülüyor. Beyaz olan kısmı kirpiklere hacim kazandırıyor ikinci kısmı ise fırçasının kıvrık olmasıyla birlikte kirpiklerinizi alabildğine uzatıyor :)
Ürünü alırken tereddüt etmiştim fakat kuzenim daha önce kullandığı için sonuçtan oldukça memnun kalmıştı . O yüzden ben de denemek istedim. Gratis mağazalarının %50 ye varan indirimlerine bayılıyorum :) Ürünün fiyatı 46 TL ' yken indirimden 23 TL 'ye alma imkanım oldu.Eğer sizler de benim gibi kısa kirpiklerinizden dolayı güzel bir mascara arıyorsanız Loreal'in bu ürününü mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Hatta gratis ya da Watsons gibi kozmetik marketlere girip eğer göz makyajınız da yoksa ve ürünün tester ı varsa almadan hemen önce bir bakın derim. Sonuç gerçekten mükemmel :) Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder